HTML

leóni Zsuzsi

Friss topikok

  • zsocak: van:) (2013.12.13. 12:49) apró de kegyetlen
  • egy zsö: többet nem is kap online ajandekot... (2010.03.10. 18:16) Szilveszter Madridban
  • zsuzzsendáré: De ugye van télikabátod?:D Várunk itthon!!!! Juuhhhuuuuu!!!:) (2009.12.19. 09:49) Karácsony
  • etipek: szerencséd, még épp időben! :) (2009.12.15. 08:58) Vizsgák
  • Mokusmokkancs (törölt): Haha, jó idő és forralt bor is? Azért mindent nem lehet, kisasszony.:) Azt ki kell érdemelni...fag... (2009.12.14. 15:03) León

Linkblog

2009.09.11. 15:13 zsuzzsendró

Röplabda

Hola!

Tegnap voltam igazi röplabda edzésen. Az egyetemen, teremben, sok spanyol lánnyal, plusz egy német meg 2 francia. Izgultam kicsit, mert ők versenyeznek, meg már több éve röpiznek, én meg ugye csak nyáron, homokban. Fél 8kor kezdődött és fél 10ig tartott. A lányok, az edzők (3 pasi) nagyon kedvesek, segítőkészek, mindent megmutattak, mert ugye  nem értettem mit mondanak :). Bemelegítés, különböző gyakorlatok a labdával. párban, hárman, elég fárasztó volt. A legvégén játszottunk csak 4 a 4 ellen, utána nyújtás. Hát nem tudom, próbáltam ügyes lenni, nem mindig ment , de ez csak elős edzésem volt! Ma megyek megint! Egy héten 3x van edzés, megpróbálom. Kell valami sport.

Tegnap megkérdeztem az egyik lakótársamat, hogy honnan tudnék biciklit szerezni, és mondta, hogy a főnökének az apjának sok biciklije van, megkérdezi, hogy tud-e adni nekem egyet! Nagyon nagyon jó lenne! Mert a suli jó 20 percre van a lakástól, biciklivel meg pikk pakk ott lennék. Furcsa, hogy a suli ilyen messze van, nem szembe:)

 

hasta luego!

3 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://zsuzzsendro.blog.hu/api/trackback/id/tr771375277

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

etipek 2009.09.12. 12:54:51

basszus, már fél órája olvastam a post-ot, de csak most jutottam el a kommentig, mert eddig sírtam a 20 perces lakás-suli távod miatt. :)

zsákos frodó · http://extrataho.blog.hu/ 2009.09.12. 17:42:48

miert, Peti, ha hirtelen meghusszorozodna az utad a suliba, az sziven utne teged is:)

de akkor akár már bejárós is lehetnél Bukarestből:)

(Ar)anka 2009.09.12. 20:35:14

küldök biciklit Zsuzsi, itt van bőven, cserébe küldj napsütést és meleget :)
süti beállítások módosítása